Öğretim elemanı değerlendirme anketlerinde, öğrenciler öğretim elemanlarının ders konularına hakimiyetini, kullanılan materyallerin yeterliliğini ve dersin hedefleri doğrultusunda işlenmesini genel olarak olumlu değerlendirmiştir. Öğretim elemanlarının, dersin başında hedefleri ve kapsamı açıklama konusunda başarılı oldukları, değerlendirme yöntemlerinin adil olduğu ve öğrencilere yönelik açıklayıcı geri bildirimler sundukları belirtilmiştir. Bununla birlikte, bazı anketlerde öğrenci motivasyonunu artırma ve aktif katılımı sağlama konularında eksiklikler olduğu vurgulanmıştır. Özellikle öğrenci katılımını teşvik eden daha interaktif yöntemlerin kullanılması gerektiği dile getirilmiştir. Öğrenciler genel olarak öğretim elemanlarının bilgi ve deneyiminden memnun olmakla birlikte, derslerde daha fazla etkileşim ve motivasyon artırıcı yöntemler kullanılmasını beklemektedir.
Nitelikli toplum için nitelikli üniversite idealine sahip
Türkiye’nin bugünü ve geleceğine katma değer sağlayan bir üniversite